Bericht van:
Van 06:30 tot ca 07:20 wordt de Polderbaan (18R) ingezet als landingsbaan en de Kaagbaan (24) als startbaan. Mocht de wind echter sterker zijn (uitschieters tot ca 50 km/u) dan zal de Buitenveldertbaan (27) ingezet worden als landingsbaan in plaats van de Polderbaan (18R).
Tijdens de landingspiek van ca 07:20 tot ca 09:00 een parallel baangebruik : landen Polderbaan (18R) en Zwanenburgbaan (18C) en starten Aalsmeerbaan (18L). Wederom, ingeval van sterkere wind,met uitschieters tot ca 50 km/u, dan wordt de Schiphol Oostbaan (22) ingezet als secundaire landingsbaan in plaats van de Zwanenburgbaan (18C).
Dan, van ca 09:00 tot ca 09:20 de Buitenveldertbaan (27) als landingsbaan en de Kaagbaan (24) als startbaan.
Als laatste,tijdens de startpiek van ca 09:20 tot ca 11:00 de Schiphol Oostbaan (22) als landingsbaan, de Kaagbaan (24) als primaire startbaan en de Buitenveldertbaan (27) als secundaire startbaan.