BAS
Nieuws
Stichting BAS ontvangt derde ster bij Gouden Oor-certificering!

Afgelopen april is er door Stichting Gouden Oor een audit uitgevoerd bij Bewoners Aanspreekpunt Schiphol. Stichting Gouden Oor erkent organisaties die een open, actieve houding hanteren ten aanzien van de stem van de klant en waarbij klantfeedback centraal staat in het verbeteren van de dienstverlening. In totaal behaalde BAS tijdens de audit 79 van de 100 punten, waarmee BAS met drie sterren opnieuw erkend is volgens de Gouden Oor-standaard! Naar aanleiding van de resultaten van vorig jaar, toen er twee sterren werden behaald, is BAS actief aan de slag gegaan met het verbeteren van de dienstverlening. BAS is daarom blij opnieuw erkend te zijn door stichting Gouden Oor en zal de feedback daarnaast gebruiken om de dienstverlening continu te blijven verbeteren.

Gouden Oor, Luisteren en gehoor geven aan klantenerkende organisaties – Gouden Oor, Luisteren en gehoor geven aan klanten