Bewoners Aanspreekpunt Schiphol (BAS) is het informatieloket voor de omgeving over het vliegverkeer van en naar Schiphol en het meldpunt voor hindermeldingen van vliegverkeer in de Schipholregio. Het afgelopen jaar heeft BAS verdere stappen genomen om haar dienstverlening en communicatiemiddelen te optimaliseren.
Eind 2024 heeft BAS een tevredenheidsonderzoek afgenomen bij bezoekers van de website. In totaal hebben 241 mensen een vragenlijst ingevuld met vragen over de dienstverlening en informatievoorziening van BAS. BAS is verheugd dat bezoekers wederom tijd hebben willen nemen om deel te nemen aan het onderzoek.
Resultaten van de enquête laten, evenals voorgaande jaren, een algemeen gematigd positief beeld zien over de website en dienstverlening van BAS. Nieuw dit jaar waren vragen over de BAS-flighttracker. Afgelopen jaar heeft BAS een vernieuwde flighttracker gelanceerd met vernieuwde functionaliteiten. BAS is blij te zien dat de meeste mensen bekend zijn met deze flighttracker en dat deze ook goed wordt bezocht.
Klik hier voor het volledige rapport met alle resultaten, conclusies en acties