Vanaf vandaag, donderdag 16 juli 2020 kunnen alle omwonenden weer rechtstreeks informatie verzoeken en meldingen in ons vernieuwde registratiesysteem plaatsen.
Na een paar weken testen met een geselecteerde groep omwonenden hebben we deze periode succesvol kunnen afronden. Het vernieuwde registratiesysteem geeft ons de mogelijkheid om een snelle en informatieve terugkoppeling te geven op ingediende meldingen. Ook hebben omwonenden een beter overzicht over zelf ingediende meldingen en vragen.
Ons streven is om alle digitale communicatie via dit registratiesysteem te laten plaats vinden. Voor omwonenden en voor ons biedt dit vele voordelen waardoor onze dienstverlening beter aansluit bij de verwachtingen uit de omgeving. Op deze website houden wij u graag op de hoogte van deze ontwikkeling.
Als u de afgelopen maanden al via de e-mail een melding bij ons heeft ingediend heeft een bas medewerker al een account voor u aangemaakt. U kunt dan op “wachtwoord herstellen” drukken om een wachtwoord aan te vragen. U hoeft in dit geval geen nieuw account aan te maken omdat deze al bestaat.